שלום לכולם,
בלוג זה מיועד לתלמידים בוגרי 3 יח"ל המבקשים לעשות את השאלון הראשון של 4 יח"ל, שאלון 481 (804 לשעבר).
מאחר שהזמן שיש לנו מועט והמלאכה רבה, אנו נתמקד בתהליך הלימוד בעיקר בנושאים שמהווים תוספת למה שלמדתם בשאלונים של 3 יח"ל (תוספות לחשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי, הסתברות, ובעיקר גיאומטריה וטריגונומטריה), ואת החומר שהיה דומה למה שלמדתם בשאלונים של 3 יח"ל אנו בעיקר נתרגל וניזכר בו "תוך כדי תנועה" (שאלות מילוליות מסוגים שאינם קניה ומכירה, הנדסה אנליטית).
שיהיה לנו בהצלחה!
היום למדנו כיצד לגזור מנה ותרגלנו חקירה של פונקציית מנה.
סרטונים מ-yschool:
עבודת כיתה / תרגול בית:
עמ' 704 תר': 1, 2, 4, 5, 8, 9, 17, 18, 25, 26, 29, 31, 34.
בלוג זה מיועד לתלמידים בוגרי 3 יח"ל המבקשים לעשות את השאלון הראשון של 4 יח"ל, שאלון 481 (804 לשעבר).
מאחר שהזמן שיש לנו מועט והמלאכה רבה, אנו נתמקד בתהליך הלימוד בעיקר בנושאים שמהווים תוספת למה שלמדתם בשאלונים של 3 יח"ל (תוספות לחשבון דיפרנציאלי ואינטגרלי, הסתברות, ובעיקר גיאומטריה וטריגונומטריה), ואת החומר שהיה דומה למה שלמדתם בשאלונים של 3 יח"ל אנו בעיקר נתרגל וניזכר בו "תוך כדי תנועה" (שאלות מילוליות מסוגים שאינם קניה ומכירה, הנדסה אנליטית).
שיהיה לנו בהצלחה!
היום למדנו כיצד לגזור מנה ותרגלנו חקירה של פונקציית מנה.
סרטונים מ-yschool:
עבודת כיתה / תרגול בית:
עמ' 704 תר': 1, 2, 4, 5, 8, 9, 17, 18, 25, 26, 29, 31, 34.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה